Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Πρωτοβρόχια


Πρωτοβρόχια
Σήμερα ξύπνησα πολύ νωρίς από μια γλυκιά μελωδία….
Ο καιρός επιτέλους άλλαξε, τα πρωτοβροχια άρχισαν!!!!!!!!!!
Μια βροχούλα ήρεμη και απολαυστική, χτυπούσε τα τζάμια στα παραθύρια του σπιτιού και τα κάγκελα του μπαλκονιού. Ένας ήχος σα μουσική, τόσο μονότονος αλλά και τόσο ρυθμικός που με καλούσε να σηκωθώ και να στηθώ κάτω από την βροχή για να ξεπλύνω από την ψυχή μου, όλα όσα με βασανίζουν…..
Μια μουσική που σε κάνει να θες να κάτσεις στο μπαλκόνι με ένα ζεστό καφεδάκι και τσιγάρο να απολαμβάνεις την μελωδία της φύσης.
Οι δρόμοι γυαλίζουν από την βροχή!
Μερικά φύλλα από τα δέντρα αφεθηκαν να πέσουν στο έδαφος κάτω από την πίεση των γερατειών τους και της βροχούλας αυτής.
Μικρά ρυάκια από τα αναπάντεχο αλλά τόσο προσδοκομενο νερό της βροχής σχηματιστήκαν στους δρόμους.
Επιτέλους το φθινόπωρο έφτασε όπως το έχω μέσα στη φαντασία μου. Επιτέλους ο καιρός είπε να συμφωνήσει με τα αισθήματα μου και να με σπρώξει βαθιά μέσα στην γλυκιά μου μελαγχολία……………..
Η βροχουλα του φθινοπώρου ηρθε να δροσίσει τη γη αλλά και να ξεπλύνει τα ανθρώπινα σκουπίδια, τι καλά που θα ήταν να ξέπλενε και τις ψυχές μας……….
Καλό φθινόπωρο να έχετε!!!!!!!!!!!!!!!!!

skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!