Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Τα άλματα μου

Από την ώρα που γεννήθηκα βρισκόμουν σε επαφή με τα ζώα…..

Σαν αγροτική οικογένεια είχαμε γύρω μας πληθώρα ζώων, ειδικά σκυλάκια και γάτες…

Τώρα που έφυγα από το χωριό και έκανα οικογένεια δυστυχώς έχασα αυτή την επαφή με τα ζώα……

Σε αυτό «βοήθησε» πολύ και η σύζυγος μου που είναι αντίθετη στην συγκατοίκηση με οποιοδήποτε ζώο….

Το πρώτο μεγάλο μου άλμα ήταν πέρυσι, τέτοια εποχή όταν με την ασπίδα των παιδιών, αποκτήσαμε ένα καναρίνι…

Σήμερα το ένα καναρίνι έχουν γίνει επτά καναρίνια και δεν ξέρω αν θα σταματήσουμε εκεί….

Σε όλα είμαι τυχερός, εχω δυο παιδιά διαμάντια, που σε αυτό το θέμα της αγάπης για τα ζώα είναι συμπαραστάτες μου…

Τώρα εμείς οι τρεις μας βάλαμε σκοπό να αποκτήσουμε και ένα σκυλάκι μικρό, έτσι αρχίσαμε και οι τρεις να καλλιεργούμε το κλίμα μέσα στο σπίτι…...

Η μεγάλη κόρη μου με τον τσαμπουκά της , η μικρή με τις γαλιφιές της προσπαθούν να πείσουν τη μαμά να επιτρέψει την είσοδο στο σπίτι σε ένα σκυλάκι…

Εγώ από πίσω σπρώχνω την όλη κατάσταση για να ενδώσει ο αντιρρησίας του σπιτιού…

Αν κάνω και αυτό το άλμα στην απόκτηση σκύλου τότε θα εχω πετύχει τα πάντα…

Ας το ελπίσουμε ότι τελικά η επιμονή μας θα αλλάξει την άποψη της μαμάς…

Καλή μας τύχη!!!!!!!!

skouliki



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!