Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Νίκος Μακρόπουλος - Δύσκολη νύχτα



Στίχοι: Γαλανός Χάρης
Μουσική: Γαλανός Χάρης
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Μακρόπουλος



Τι να 'ναι αυτό που ξαφνικά με φέρνει πίσω 
πάνω που είπα ότι έκανα μπροστά
πάνω που είπα πως θα σ' εξαφανίσω 
μέσα στα μάτια μου γυρίζεις μαγικά

πάνω που είπα πως θα σ' εξαφανίσω 
μέσα στα μάτια μου γυρίζεις μαγικά

Πάλι γυρνάς στο μυαλό μου
σε βλέπω μες στο ποτό μου
και μες στου νου μου τη ζάλη 
σε παίρνω απ' άγνωστο πάλι
Πάλι γυρνάς στο μυαλό μου
σε βλέπω μες στο ποτό μου
σ' εσένα με έχει βγάλει
δύσκολη νύχτα και πάλι

Δύσκολη νύχτα και πάλι...

Τι να 'ναι αυτό που τις πληγές δεν επουλώνει
και μες στη μνήμη σε κρατάει ζωντανή
σφαίρα στα στήθια μου σκοτώνοντας με σώνει 
κι αν θα τη βγάλω θα πεθάνουμε μαζί
σφαίρα στα στήθια μου σκοτώνοντας με σώνει 
κι αν θα τη βγάλω θα πεθάνουμε μαζί

Πάλι γυρνάς στο μυαλό μου
σε βλέπω μες στο ποτό μου
και μες στου νου μου τη ζάλη 
σε παίρνω απ' άγνωστο πάλι
Πάλι γυρνάς στο μυαλό μου
σε βλέπω μες στο ποτό μου
σ' εσένα με έχει βγάλει
δύσκολη νύχτα και πάλι

Δύσκολη νύχτα και πάλι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!