Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Παντα επιστρεφεις : Μητροπάνος Δημητρης


με φώτο απο την Άνδρο

Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Μουσική: Μάριος Τόκας
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Πάντα επιστρέφεις εδώ
έχεις μάθει πια τις διαδρομές
σαν μια ντροπή που αγαπώ
μια φωνή στις δικές μου σιωπές

Πάντα επιστρέφεις εδώ
με μονόλογους ερωτικούς
ό,τι και όσα σου πω
τις αλήθειες μου δεν τις ακούς

Τρελάθηκε λοιπόν ο έρωτάς μας
και δεν αισθάνεται
πως άλλη μια φορά ο εγωϊσμός μας
στον ύπνο πιάνεται
Δεν ντρέπεσαι δε ντρέπομαι
εσύ που επιστρέφεις 
κι εγώ που επιμένω να σε δέχομαι

Πάντα επιστρέφεις εδώ
στον ορίζοντα αν δεις απειλή
είσαι ένα λάθος πικρό
από λύπη καρδιά και φιλί

Πάντα επιστρέφεις εδώ
ξέρεις πότε και πού θα με βρεις
κι αν είσαι αυτό που ζητώ
για να φταις είναι πάντα νωρίς

Τρελάθηκε λοιπόν ο έρωτάς μας
και δεν αισθάνεται
πως άλλη μια φορά ο εγωϊσμός μας
στον ύπνο πιάνεται
Δεν ντρέπεσαι δε ντρέπομαι
εσύ που επιστρέφεις 
κι εγώ που επιμένω να σε δέχομαι
Τρελάθηκε λοιπόν ο έρωτάς μας
και δεν αισθάνεται
πως άλλη μια φορά ο εγωϊσμός μας
στον ύπνο πιάνεται
Δεν ντρέπεσαι δε ντρέπομαι
εσύ που επιστρέφεις 
κι εγώ που επιμένω να σε δέχομαι

1 σχόλιο:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!