Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Το ονομά σου : Μητροπάνος Δημήτρης.

Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος



Δεν θα σε πω βροχή μην φύγεις και μ' αφήσεις
δεν θα σε πω φωτιά μη τύχει και μου σβήσεις
δεν θα σε πω καημό μήπως και με πληγώσεις
και πρωινό χιονιά μήπως και μου παγώσεις

Θα σε λέω ψωμί, θα σε λέω νερό
για να σ' έχω αγάπη μου όσο ζω
θα σε λέω ψωμί, θα σε λέω νερό, θα σε λέω και χώμα
για να σ' έχω κι αν χαθώ ακόμα

Δεν θα σε πω γιορτή για να μην τελειώσεις
ούτε μικρό παιδί να θες να μεγαλώσεις
δεν θα σε πω σκιά τον ήλιο να μη χάσεις
δέντρο στην ερημιά για να μη μου διψάσεις

Θα σε λέω ψωμί, θα σε λέω νερό
για να σ' έχω αγάπη μου όσο ζω
θα σε λέω ψωμί, θα σε λέω νερό, θα σε λέω και χώμα
για να σ' έχω κι αν χαθώ ακόμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!