Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Σε ζωγραφίζω με ανάσες-Άννα Μπιθικώτση

Σε ζωγραφίζω με ανάσες-Άννα Μπιθικώτση

Στίχοι: Αννα Μπιθικώτση
Μουσική:Μιχάλης Καπούλας
"Μέλι και φωτιά η νύχτα"
ερμηνεύει η ψυχή μου τα λόγια της καρδιάς.. Άννα


Ηλιοβασίλεμα κι εγώ
στου έρωτα τα σύνορα
πράσινες θάλασσες κι εγώ
βαρκούλα που ταξίδεψες
σε ποιο βυθό
ρίχνεις καρδιά μου άγκυρα.


 Μέλι κι φωτιά η νύχτα
καλοκαιρινά ξενύχτια
μες του πόθου μου τα δίχτυα,
 καις…(2)

 Μάγισσα απόψε η νύχτα
μάγεψε και μας(2)

Γλυκό μαρτύριο
σαν διαβατήριο
στο άπειρο
μαζί σου ίδρωνα και συ
αεράκι που με δρόσιζες
με ποια φιλιά βάφεις φεγγάρια κόκκινα

Μέλι κι φωτιά η νύχτα
καλοκαιρινά ξενύχτια
μες του πόθου μου τα δίχτυα
καις(2)

Μάγισσα απόψε η νύχτα
μάγεψε και μας(2)

Μέλι κι φωτιά η νύχτα
καλοκαιρινά ξενύχτια
μες του πόθου μου τα δίχτυα
καις(2)

Μάγισσα απόψε η νύχτα
μάγεψε και μας………

2 σχόλια:

  1. παλι με μαγεψες φιλαρακι μου
    χιλια ευχαριστω και φιλια στα αγγελουδια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα Ανουλα, εσυ με εχεις μαγεψει , και με εχεις κανει να γινομαι κλεφτης... σε ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!