Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Η Ζάκυνθος κατεστραμμένη... ποίημα αγνώστου ποιητή



ευχαριστώ την φίλη μου Φλώρα που μου έστειλε αυτο το ποίημα, αγνώστου για μένα ποιητη αλλά ειναι τρομερό κι αναφέρεται στην καταστροφή της Ζακύνθου απο τον σεισμό το 1953.....

ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΙΗΜΑ Κ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ...


ΚΙ' ΑΝ ΧΑΜΗΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΛΕΒΑΝΤΕ
ΞΕΝΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ
ΤΟ ΞΑΚΟΥΣΜΕΝΟ ΤΖΑΝΤΕ!

ΠΑΝΕ ΚΑΛΥΒΙΑ Κ ΠΑΛΑΤΙΑ,
ΟΛΑ ΓΙΝΗΚΑΝΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ!
ΦΡΙΧΤΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ, ΚΑΤΑΡΑΣ ΩΡΑ
ΓΚΡΕΜΙΣ' ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΧΩΡΑ!

ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ
ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ,
ΤΑ ΓΙΟΥΛΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ,
ΚΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ!

ΞΕΡΟ ΧΩΡΑΦΙ ΔΙΧΩΣ ΦΡΑΧΤΗ,
ΠΕΤΡΕΣ, ΧΑΛΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑΧΤΗ.
ΕΦΤΑΣΕ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ Η ΜΠΟΡΑ
ΚΑΙ ΕΚΑΨΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΟΡΑ!

ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΧΩΜΑ ΣΟΥ ΠΑΤΕΙ
 ΧΡΥΣΟ ΜΟΥ ΜΟΣΧΟΝΗΣΙ,
ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΔΙΧΩΣ ΣΤΕΝΑΓΜΟ
ΚΑΙ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΔΑΚΡΥΣΕΙ!

ΣΒΥΣΑΝ ΤΑ ΤΟΣΑ ΣΟΥ ΤΑ ΚΑΛΛΗ
ΕΤΣΙ...ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ!
ΧΑΣΑΝΕ ΚΑΤΩ ΑΠ' ΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ
ΚΑΙ  ΤΙΣ ΦΩΛΙΕΣ ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ!

ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΡΕΙΠΙΑ ΑΜΕΤΡΗΤΑ
 ΤΟ ΤΖΑΝΤΕ ΜΟΥ ΚΟΙΜΑΤΑΙ,
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΑΣ ΚΥΜΑΤΑ
 ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΞΥΠΝΑΤΕ.

ΙΣΩΣ ΣΤΟΥ ΞΥΠΝΟΥ ΤΗ ΖΑΛΑΔΑ,
ΞΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ... ΣΕΡΕΝΑΔΑ!
ΚΙ ΕΣΤΩ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΜΠΑΡΑ,
ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΚΙΘΑΡΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!