Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Έτσι και γίνομαι χοντρή: απο την Κατερίνα.




Έτσι και γίνομαι χοντρή

Πατατάκια γαριδάκια
milko και νερό
Sprite κι αναψυκτικό
τα τρώγω όλα στο λεπτό      
Η ζυγαριά στο 100 
και να παθαίνω καρδιακό.

Κοκορέτσι και γιουβέτσι
πνίγομαι στον πανικό
Στο super marker  όταν μπω
χλαπακίζω ότι βρω.
είναι φίνος ο μπουφές.
και μετά παθαίνω stress….

Στα μαγαζιά όταν μπω εγώ
παίρνω φόρεμα σκιστό
στο σπίτι το ξαναφορώ
και σκίζεται ολόκληρο
στον ράφτη σαν το πάω
εγώ δεν χωράω για να μπω.

Ο ράφτης μετρά σαν μου παίρνει
δεύτερη μεζούρα φέρνει
Στο καράβι σαν θα μπω
το βουλιάζω στο λεπτό
Στο ζαχαροπλαστείο μπαίνω
και μια γαμήλια τούρτα παίρνω.

Ένα παιδί από την σκεπή
βλέπει μια σκιά χοντρή
και του πέφτει το βρακί
Μια κυψέλη όταν βρω
παίρνω μέλι ένα κιλό!!!!!!!

Οι μέλισσες με κυνηγούν
και στον κώλο με τσιμπούν
υστέρα την αμολώ
και πετάγονται από εδώ
το βράδυ κάνω ενα μπουμ
και γίνομαι ταρατατζούμ.

Αυτή είναι η ιστορία μου
τα κέικ και τα αστεία μου.
Κατερίνα
Από την κόρη μου Κατερίνα…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!