Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ο οργασμός..

Πόσα είδη οργασμού άρα υπάρχουν;;; Πως έρχεται σε κορύφωση ο καθένας μας ανάλογα τον τύπο και το επάγγελμα του;;
Έλα λοιπόν να το διασκεδάσουμε:


Γεωγραφικός: Εδώ! Εδώ! και Εκεί! Εκεί!
Αυτοκτονίας: Πεθαίνωωωω!!!!!!
Δολοφονίας: Αν σταματήσεις, σε σκότωσα!!! Θετικός: Ναι! Ναι! Ναι! Ναι! Ναι!
Αρνητικός: Όχι! Όχι! Όχι! Όχι! Όχι!    
Στιγμιαίος: Τώρα! τώρα! τώρα!
Επίπονος: Ωχχχ! αχχχχχχ! Ωχχχ! Αααιιιιιχχ!!!!
Οργασμός του τρόπου: Πιο γρήγορα! Πιο γρήγορα!
Επεξηγηματικός: Έτσι! Έτσι! Έτσι!
Επιβεβαιωτικός: Αυτό είναι! Αυτό είναι!
Μαραθώνιος: Φτάνω!! Φτάνω!!
Τελειωτικός: Τελειώνω!! Τελειώνω!!
Οργασμός της αγελάδας: Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ
Οργασμός της πάπιας: Α-παπα παπα-παπα!!
Οιδιπόδειος: Τι σου κάνω, μάνα μου!
Πατρικός: Παιδί μου!!!
Ο οργασμός του μαμάκια: Μάνα μου, ώχου, μάνα μου!!
Ο οργασμός του ανοιχτοχέρη: Πάρτα!!!
Ο οργασμός της Νατάσας: Αχ Κώστα-Κώστα ...;
Ο οργασμός του κάμπινγκ : ...; ...; ...; ...; ...; (για να μην ακούν από τις διπλανές σκηνές)
Οργασμός παντρεμένων: Το ταβάνι θέλει βάψιμοοοο Νώνταααα!
Οργασμός της μοδίστρας: Σκίσε με!
Οργασμός του πλεονέκτη: Κι άλλο!! Κι άλλο!!
Οργασμός της θρησκευόμενης: Άη-Γιώργη μου!! Καβαλάρη μου!!!
Οργασμός του γιατρού: Πάρτα, μωρή άρρωστη!!
Οργασμός της βρεφονηπιοκόμου: Μωράκι μου ...; Μωράκι μου!!
Οργασμός του ανασφαλή: Σ' αρέσει; Ε; Σ' αρέσει;
Οργασμός του περίεργου: Τι σου κάνω; Πες, τι σου κάνω;
Οργασμός της ψυχρής: Λιώνω!!!
Οργασμός της ψεύτρας: Τελείωσες καρδούλα μου; Αχ, αχ κι εγώ
Οργασμός του ψυχιάτρου: Με τρελαίνεις!!
Οργασμός του G.P.S.: Πιο πάνω, πιο πάνω, πιο δεξιά. Εκεί, εκεί ανάμεσα!!
Οργασμός ανοργασμικής: Τελείωσες; Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά για τη σχέση μας;
Βλάχικος οργασμός: Οη, Οη, μάνα μ' !!!
Κρητικός οργασμός: Ωφού!! Ίντα μου κάνεις και με κουζουλαίνεις;
Οργασμός Της διχασμένης προσωπικότητας: Ναι! Όχι! Ναι! Όχι! Ναι! Ναι! Ναι! Όχι!
Οργασμός Του ταξιδιάρη: Έρχομαι! Έρ Ερ Ερ Έρχομαι! Έρχομαι!
Οργασμός Του φαταούλα: Κι'άλλο, Κι'άλλο, Κι'άλλο, Κι'άλλο!
Οργασμός Του υποβρύχιου: Πιο βαθεία! Πιο βαθεια! Πιο βαθειά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!