Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Η κουκουβάγια μου;;


Όταν ζεις στην επαρχία πολλές εκπλήξεις θα συναντήσεις σε κάθε σου βήμα.....Από το παράθυρο στην δουλειά έχω θέα ένα βράχο ... περιορισμένη ορατότητα.... με κλείνει με πλακώνει στην ψυχή....

 Όμως αυτός ο απότομος βράχος που με κλείνει μερικές φορές μου προσφέρει και μερικές ευχάριστες στιγμές εκπλήξεων.....
Σήμερα μέρα μεσημέρι ξετρύπωσε μια κουκουβάγια απο την τρύπα της....           
20 μέτρα δεν είναι πολλά που μας χώριζαν.... τεντώθηκε να με δει όταν σήκωσα την φωτογραφική μηχανή και το κλακ που έκανε όταν πάτησα το κουμπί την φόβισε και το έβαλε στα πόδια..... Τρύπωσε ξανά στον σκοτεινό κόσμο της τρύπας όπου ζει την μέρα....
Θα την περιμένω λοιπον κάθε μέρα να μου λέει την καλημέρα ή καλησπέρα. της...

.. Που θα πάει;; θα συνηθίσει την παρουσία μου στον χώρο, εκεί απέναντι της!!!
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!