Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

ΑΘΩΑ ΕΝΟΧΗ: απο την Αννα Μπιθικώτση


Ποια θάλασσα δεν κοιμάται για μας,
πώς να χαμηλώσω εντάσεις
Σε θέλω πολύ ...    

Φως και σκιές ταξίδι στο σώμα μου πάνω,
Θάλασσα μαύρη του ονείρου το πλάνο,
σκαρί το κορμί...
Σε θέλω πολύ

Ποιος παιδεμός ξυπνάει τις αισθήσεις βαθειά,
Γίναν οι ανάγκες ηχεία
Σε θέλω πολύ ...

Πες μου τι θες ,
μπορώ να τραγουδήσω για μας,
Στο ρεφρέν θα σβήσω φεγγάρια
Κάνε την αρχή ...
Σε θέλω πολύ...

Σώμα με σώμα φωτιά οι ανάσες,
Ήχος και φως παράσταση το πάθος
Λογική μη μου λες είμαι λάθος,
Η αγάπη μου άργησε ναρθεί

Ψιθυριστά θα σου το πω...
Ζωή και ανάσα μου, σταμάτα εδώ στη γνώριμη στεριά μας
Εδώ που συναντιούνται τα όνειρα μας..
σταμάτα εδώ

Σταμάτα εδώ που ραίνει με ηλιοφώς ο έρωτας μας
Εδώ σε κύματα σειρές , στους ήχους της χαράς μας..
σταμάτα εδώ

Σταμάτα εδώ στα ανήμερα φιλιά μας,
Εδώ που δεν κοιμούνται τα κορμιά μας,
Εδώ σε δάση πέλαγα που΄χουν το άρωμα μας..
σταμάτα εδώ

Με την ανάσα θα στο πω,
Πριν να με βρεις πριν να σε βρω,
Ζούσα σε απύθμενο βυθό
Τώρα υπάρχω, τώρα ζω,
είσαι το λάθος μου που αγαπώ ,
το ένοχό μου μυστικό
στα όνειρα μου πάλι απόψε θα σε βρω ,
με το άγγιγμα σου θα ριγώ ...

Αννα Μπιθικώτση



Ευχαριστώ την φίλη μου Αννα για την τιμή που μου κάνει επιτρέποντας μου να δημοσιεύω εδώ μερικά από τα έργα της!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!