Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΜΟΥ: ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΜΕΛΑΣ -


Στίχοι: Ρένα Βασιλείου
Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου
Ερμηνευτής: Ζαφείρης Μελάς 

Γαμώ την καλοσύνη μου είπα στον εαυτό μου
και έσβησα χίλια ονόματα απ΄ το τηλέφωνό μου
τα `σβησα και ξεμπέρδεψα με όλους και με όλα
τα είδα όλα τη στιγμή που τα `χα χάσει όλα

Ας ψάχνουν τώρα να με βρουν αυτοί που μ΄ αγαπάνε
που δήθεν με χρειάζονται που δήθεν με πονάνε
ας ψάχνουν τώρα να με βρουν αυτοί που ζουν στο ψέμα
αυτοί που ψάχνουν αισθήματα και διάλεξαν εμένα

Γαμώ την καλοσύνη μου και το φιλότιμό μου
που πίστεψα σε άθεους και έχασα τον Θεό μου
γαμώ την καλοσύνη μου και όλα τα καλά μου
που άφησα ξεκλείδωτη την όμορφη καρδιά μου

Ας ψάχνουν τώρα να με βρουν αυτοί που μ΄ αγαπάνε
που δήθεν με χρειάζονται που δήθεν με πονάνε
ας ψάχνουν τώρα να με βρουν αυτοί που ζουν στο ψέμα
αυτοί που ψάχνουν θύματα και διάλεξαν εμένα

Τώρα θα αλλάξω αριθμό θ΄ αλλάξω τ΄ όνομά μου
θ΄ αλλάξω την εικόνα μου θ΄ αλλάξω την καρδιά μου
ας ψάχνουν τώρα να με βρουν αυτοί που μ΄ αγαπάνε
που δήθεν με χρειάζονται που δήθεν με πονάνε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!