Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Η μπαλάντα του έρωτα(άσε με) Β. Μπάρνης -Α. Μπιθικώτση




ΣΤΙΧΟΙ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΙΝΤΕΟ:ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΚΩΣΤΑΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ:ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΝΗΣ
ΠΡΟΖΑ:ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ

Μη πεις ποτέ «σ' αγαπάω για πάντα»
κανείς κα ποτέ δεν αγάπησε τόσο
Μη πεις ποτέ του καημού την μπαλάντα
κανείς και ποτέ δεν σε νοιάστηκε τόσο



Άσε με να είμαι εγώ
ένας ήλιος μες τις νύχτες σου
η γεύση των φιλιών
από το στόμα σου

Μη πεις ποτέ « τα όνειρά μου όνειρά σου»
κανείς και ποτέ δεν το πίστεψε τόσο
Μη πεις ποτέ «είμαι εγώ η σκιά σου»
κανείς και ποτέ δε σε φόρεσε τόσο

Μη πεις ποτέ το «αντίο», πληγώνει...
κανείς και ποτέ δε σε άγγιξε τόσο
Μη πεις ποτέ «το κενό δεν ενώνει»
κανείς και ποτέ δεν το ένωσε τόσο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!