Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Δημήτρης Μητροπάνος : ΜΟΝΟΣ.............


Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μουσική: Στέφανος Κορκολής
Δημήτρης Μητροπάνος 


Δεν είναι πως την αγαπώ την μοναξιά
κι εγώ θα ήθελα να βρω τον άνθρωπό μου
μα όσες φορές στα δυο μοιράζω τη καρδιά
πάντοτε κάνω το κομμάτι το δικό μου

Δεν έχω χείλη να σου δώσω άλλα φιλιά
εμένα σώμα μου μου έγινε ο πόνος
πεθαίνω μόνος κάθε νύχτα που περνά
και κάθε επόμενο πρωί γεννιέμαι μόνος

Δεν είναι πως δε σε πονάω μην το πεις
δεν είναι πως μια αγάπη εγώ δε θέλω νά `χω
μα είναι καρδιές που αν τις πιάσεις θα κοπείς
είναι ζωές μεγαλωμένες σαν τον βράχο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!