Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Επισκευή σε χαλασμένη καρέκλα...

Δεν είμαι ρακοσυλλέκτης, αλλά περνώντας απο έναν σωρό σκουπίδια άθελα μου είδα μια καρέκλα μπαλκονιού ξύλινη πετάμενη και μισοσπασμένη....
Χωρίς πολύ σκέψη την μάζεψα...(ντρέπομαι για αυτό)
Είχε προβλημα ευστάθειας, τα ξύλα είχαν χαλαρώσει μεταξύ τους και έτρεμε όλη να πέσεις, το προβλημα λύθηκε ενώνοντας τα με δυο ξυλόβιδες και φυσικά ξυλόκολλα , σε κάθε ενωση..... Φυσικά πρώτα έκανα τις απαραίτητες τρύπες με το τρυπάνι στο ξύλο, εκεί που θα έμπαινε η βίδα, για να μην ανοίξει το ξύλο από τον όγκο της βίδας.
Το επόμενο προβλημα της ήταν σπάσιμο στο πάνω μέρος της ράχης.....
Επιδιορθώθηκε εύκολα με ξυλόκολλα και μικρά λεπτά καρφάκια.....

Πλύθηκε καλά με νερό και χλωρίνη..... τρίφτηκε με γυαλόχαρτο και σύρμα κατσαρόλας για να γίνει λεία και χωρίς ακίδες στα σημεία επιδιόρθωσης, αλλά και για να φύγει η παλιά μπογιά...
Τέλος την έβαψα με μπογιά ξύλου, έχω από αυτήν ακόμα από παλιότερες εργασίες μου....
Έγινε τέλεια και σταθερή.....
μην σας πω έγινε καλύτερη και από καινούργια!
Αλήθεια, πέφτει και η πλάτη της και γίνεται σαν ξαπλώστρα...
πρωθυπουργική καρέκλα όπως λέει η κόρη μου!

Κόστος επισκευης: για μένα μηδέν ευρώ, η καλύτερα κάτι λίγα αν υπολογίσω 10 ξυλόβιδες, την ξυλόκολλα και την μπογιά ξύλου
Μετά από αυτά αρχίζω και σκέφτομαι: μήπως πρέπει να κοιτάζω στα.....σκουπίδια;;; χαχαχαχ
skouliki


6 σχόλια:

  1. Πρέπει! πρέπει!!!
    αφού πιάνουν τα χέρια σου, γιατί το σκέφτεσαι;
    Αψογη η καρέκλα θα γνωρίσει νέες δόξες είμαι σίγουρη κι εσύ ξεκούραση δια των χειρών σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί όχι??
    Εχω παρατηρήσει και'γω ότι πολλές φορές οι άνθρωποι πετούν πολλά πράγματα που θέλουν μικρή διόρθωση από άγνοια ή από βαρεμάρα!

    Μια χαρά τα κατάφερες
    καλά ξαπλώματα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζουζου σε ευχαριστω για το θαρρος που μου δινεις, αλλα και για τα καλα σου λόγια, καλα να εισαι, καλησπέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκεί είναι το όλο θέμα ότι αν δεν πιάνουν τα χέρια σου ....Αν αυτός που την πέταξε την πήγαινε για φτιάξιμο (το που θα την πήγαινε είναι άλλο θέμα,αφού δεν υπάρχουν καρεκλάδες)θα του κόστιζε λέω εγώ ένα 15αρι το λιγότερο,οπότε σου λέει δε βάζω άλλα 10 να πάρω καινούργια.Το θέμα λοιπόν πιο είναι ότι μας κάναν άχρηστους και τεμπέληδες,κανείς πλέον δε κάθετε να επισκευάσει κάτι.Ας μου πει ένας που ξέρει μια νοικοκυρά σύγχρονη (μη μου πει τη μάνα του και τη γιαγια του)να ξέρει να αλλάξει φερμουάρ ,που έχει κόστος 1,3€ ?Μπράβο λοιπόν και πάλι μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εχεις απολυτο δικιο ανωνυμε, γίναμε τεμπέληδες λόγω ευκολίας μας....
    Εμεις ομως οτι φτιαχνουμε, δεν το κανουμε για την οικονομια αλλα γιατι μας αρεσει αυτο που κανουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!