Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Πατέρα απόψε αν μ΄ακούς:Στέφανος Βορδώνης

επειδή σήμερα γιορτάζει ο πατέρας, ελπίζω να το θυμάστε...


Πατέρα απόψε αν μ΄ακούς
εκεί ψηλά που είσαι
κατέβα λίγο να σε δώ
και τον καημό μου σβήσε...

Έλα πατέρα στ' όνειρο
τη συντροφιά σου να 'χω
και πες μου μην ανησυχείς
εγώ παιδί μου, υπάρχω!

Μια λάμψη από τον ουρανό
είδα εχθές το βράδυ
Λες να ταν ο πατέρας μου
και μου 'δειξε σημάδι;

Πατέρα το τραγούδι μου αυτό
στου το αφιερώνω
να δεις μακρυά σου πως περνώ
και ίντα σταυρό σηκώνω...

Να σκούπιζες το δάκρυ μου
που 'χω στο μάγουλό μου
Εσύ πατέρα που 'θελες
πάντοτε το καλό μου...

Πατέρα μου τις συμβουλές
που μου 'δινες θυμάμαι
κι έχω μπορέσει άνθρωπος
χάρη σε σένα, να 'μαι...

Σήμερα μελαγχολική
είναι για μένα η μέρα
Ένα παιδί με ρώτησε
Πως ζεις, πως ζεις χωρίς πατέρα;;;


ΠΑΤΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΙ ΟΜΩΣ Ο ΠΟΝΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑ .........

2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!