Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Έτσι έγινα αδέσποτος…

Οι διακοπές τελειώνουν, να μην αρχίσουν όμως τα βάσανα για τους πιο καλούς μας φίλους όμως ε;;  

Εδώ και λίγες ημέρες μένω σε ένα μικρό τσιμεντένιο δωμάτιο με συρμάτινα πλέγματα. Ακούω τους ανθρώπους να λένε πως το μέρος αυτό ονομάζεται Καταφύγιο. Μα τι καταφύγιο; Πόλεμο έχουμε;
Καταφύγιο για τα αδέσποτα λένε..
Μα εγώ προσπαθώ να τους εξηγήσω ότι δεν είμαι αδέσποτο.. Αλήθεια σας λέω..
Εμένα που λέτε η οικογένειά μου με φωνάζει Άρη.. Με πήραν όταν ήμουν πολύ μωράκι και με αγάπησαν πολύ.. Περνούσαμε πολύ ωραία και ήμασταν αχώριστοι..
Να και για όποιον έχει αμφιβολία τούτο μόνο θα σας πω: Μέχρι και στις διακοπές μαζί με πήραν!
Τώρα πως βρέθηκα εγώ εδώ μέσα δεν ξέρω…Κάποιο μπέρδεμα έχει γίνει.. Σίγουρα..
Την τελευταία ημέρα των διακοπών μας λίγο πριν επιστρέψουμε στο σπίτι μας μου είπαν: « Άρη εσύ θα μείνεις εδώ τώρα και θα επιστρέψουμε να σε πάρουμε γιατί δεν χωράμε όλοι στο αυτοκίνητο».
Κρύος ιδρώτας με έλουσε.. «Μα πως θα μείνω εγώ μόνος μου εδώ τόσες ώρες; » , σκέφτηκα. Αφού όταν ήρθαμε χωρούσα…
Στην αρχή στενοχωρήθηκα πολύ.. Όμως μετά με χάιδευαν, μου έλεγαν όμορφα λόγια – λες και θα ήταν τα τελευταία που θα άκουγα- και έτσι σιγουρεύτηκα ότι όλα θα πάνε καλά.
«Ανόητε» , σκέφτηκα.. Είναι δυνατόν να σου λένε ψέματα;
Έμεινα να τους περιμένω στο σημείο που με αποχαιρέτησαν.. Οι ώρες όμως περνούσαν.. Το βράδυ έφτασε… Άρχισα να πεινάω.. Αλλά όχι δεν θα φύγω από εδώ.. Θα έρθουν να με πάρουν και θα νομίζουν πως τους ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑ…
Αποφάσισα να κοιμηθώ για να τους ονειρευτώ.. Όταν θα ξυπνούσα ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν δίπλα μου..
Η επόμενη ημέρα ήρθε.. κι όμως κανείς δεν έφτασε…
Μα τι τους έκανα; Μήπως έκανα κάτι κακό και θύμωσαν; Δεν έπρεπε να τσακωθώ με εκείνο το σκυλί εχθές.. Για αυτό με άφησαν.. Τι να με κάνουν εμένα το παλιόσκυλο; Καλά να τα πάθω. ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ.. ΕΓΩ..
Γυρνούσα στους δρόμους να βρώ λίγο νεράκι και λίγο φαί.. Μέσα στη ζάλη μου ούτε που κατάλαβα πόσες ημέρες και πόσες νύχτες πέρασαν από τότε…Από την ημέρα που τους είδα για τελευταία φορά..
Κι όμως εγώ τους φωνάζω.. Δεν είμαι αδέσποτο.. εγώ έχω οικογένεια.
Μα τότε άκουσα κάτι που έκανε την καρδιά μου να σπάσει…
« Άρη μου θα βρεις καινούργια οικογένεια.. Δεν χώραγες πλέον στην καρδιά τους…»
Από εκείνη την ημέρα έγινα αδέσποτος…

Πηγή:dogw0rld.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!