Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Καλαθάκι Λήμνου...

Πολλοί θα γνωρίζετε τα τυριά της Λήμνου καλαθάκι!
Ελάχιστοι όμως θα γνωρίζουν από που προήλθε το όνομα αυτό:
Το τυρί μόλις το βγάλουν από το καζάνι όπου ζεσταίνανε το γάλα, σε παχύρρευστη ακόμα μορφή το έβαζαν σε καλαθάκια απο βούρλα πλεγμένα, έτσι το τυρί έπαιρνε το σχήμα του καλαθιού.
Αυτά τα καλαθάκια πλέον ελάχιστοι κατοικοι της Λήμνου ξέρουν να τα φτιάξουν, βλέπεις η χρήση πλαστικών δοχείων σε σχήμα καλαθάκι έχει αντικαταστήσει το παραδοσιακό χειροποίητο τυροβόλι από βούρλα.

Την τέχνη της κατασκευής καλαθακιού από βούρλα για την παρασκευή τυριού και οχι μόνο την έμαθε ενα φιλαράκι μου στην Καστοριά (τακτικός επισκέπτης της Λήμνου).....


Έτσι μου χάρισε κι εμένα ενα τέτοιο καλαθακι για να τον θυμάμαι...
Σχόλιο απο Skouliki:
Νίκο συνέχισε να μας εκπλήσεις με τις μαθησιακές σου δυνατότητες, στείλε μου τα σχέδια να αρχίσω τα μαθήματα κι εγώ!

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα..
    Που θα βρω τέτοια καλαθάκια στην Αθήνα??
    Ξέρεις κάποιος ναε κατατοπίσει??
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!