Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Μην μας ζητάς τόσα πολλά


Μην μου ζητάς τόσα πολλά δεν ημπορω
ελπίδες και ψέμα άλλο να καταπιώ
με λόγια έχω χορτάσει από πολλούς
ξέρω καλά είσαι κι εσύ ένας απ αυτούς

Μου ήρθες σαν βουλευτής πριν εκλογές
και άρχισες πάλι υποσχέσεις να μου λες
θες να πιστέψουμε πάλι από την αρχή
πως νοιάζεσαι , μα δεν είμαι πλέον παιδί

Το χεις στο αίμα σου το υποκριτικό
να τον πουλάς και να αγοράζεις στο λεπτό
κάθε γύρω σου ζωντανό οργανισμό
χωρίς τύψεις όμως καθόλου στο ενεργητικό…

Σαν να μας λες με το ύφος αυτό το χαλαρό
χάρη σας κάνω αν μου βάλεις κι εσυ σταυρό
Είναι το ύφος σου νομίζω πολύ βουλευτικό
Μα έμαθα να αναγνωρίζω πλέον κι αυτό…

Άνοιξε τα αυτιά και άκου καλά αυτό τώρα
δεν έχω σκοπό να σου χαριστώ με αλλά δώρα
κι αν επιμένεις ολο παπατζες να μου λες
μάλλον το φασκέλωμα σου διπλό το θες!

skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!