Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Γύφτικο μάθημα ανατομίας του ανθρώπου

  
Λέει ο γύφτος στο γιό του:

-Έλα παιντί μου, εγκώ μάτω εσένα τι είναι τα ντάχτυλα. Λοιπόν αυτό ντάχτυλο ( δείχνει τον αντίχειρα) είναι το μεγκάλο, το ντυνατό. Όπως το πατέρα σου...Αυτό ντάχτυλο (του δείχνει το δείκτη) είναι για να ντύχνει: Πατέρα μου, τείο μου, μπατζανάκη μου!...Αυτό ντάχτυλο ( του δείχνει τον παράμεσο)...
-Μπαμπά, ξέχασες αυτό (το μεσαίο).
-Σκάσε μπρε! Αυτό στο τέλος! Λοιπόν, αυτό ντάχτυλο, όταν παντρευτείς, εγώ σου λέω να μην παντρευτείς ποτέ, φτου! Εκεί τα φοράς τη βέρα σου...Αυτό ντάχτυλο (του δείνχει το μικρό) είναι για νυχάκι. Ξύνει αυτί, βγάζει κάκαρδο από μύτι...Τώρα, αυτό ντάχτυλο ( το μεσαίο). Αυτό χρειαστεί όταν παντρευτείς. Εγκώ σου λέω να μην παντρευτείς φτου! Έρχεται η πρώτη νύχτα, παίρνεις γυναίκα σου και πας στο κρεβάτι. Την πηντάς, γιατί έτσι πρέπει. Μετά η γυναίκα σου τέλει και πάλι. Την πηντάς πάλι, γιατί έτσι πρέπει. Γυναίκα σου είναι! Μετά αυτή τέλει πάλι και μετά πάλι...Εσύ όμως ντεν μπορείς άλλο. Τώρα ήρτε η ώρα για το ντάχτυλο. (Βάζει το δάχτυλο στον κρόταφο και τον χτυπάει). "Ντίκιο είχε ο πατέρας μου, που μου έλεγκε να μην παντρευτώ!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!