Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Ο θρήνος της Παναγιάς(Γιέ μου) απο την Άννα Μπιθικώτση



Ποίηση -απαγγελία: Αννα Μπιθικώτση
Μουσική -ενορχήστρωση: Σωτήρης Δογάνης 
Το ποιήμα "Γιέ μου" συπεριλαμβάνεται στο cd του Σωτήρη Δογάνη:
"ΙΔΟΥ Ο ΝΥΜΦΙΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ"


Γιέ μου η θωριά μου σαϊτιά
στον Αναστάσιμο Σταυρό Σου
Το δάκρυ κάνω υπομονή
Αντίκρυ στο Άγιο Πρόσωπό Σου

Ευλογημένος ο Θεός
Που γέννησα τη Ευσπλαχνία
Και την αιώνια Ζωή
Απ΄ τη Δική Σου τη Θυσία

Μες τη καθάρια μου καρδιά
ρέει το αίμα το Δικό Σου
Και με τα τρία Σου καρφιά
χαράζω το Ουρανοδρομιό Σου

Στεφάνη αγκάθινο φοράς
κι αγγέλοι το κεντούνε άνθη
Γιέ μου στο δρόμο Σου θα βρουν
δρόμους που φτιάχνει η Αγάπη

τα Πάθη σου γλυκοφιλώ
να υπομείνω ευλόγησε με
να αντέξω που σε αγρικώ
πριν φύγεις Γιέ μου κοίταξε με

Μέσα στα μάτια σου να δω
Των Ουρανών την Βασιλεία
Στο πόνο τούτο κοινωνώ
Ανάσταση και Ευλογία

Άννα Μπιθικώτση


Σχόλιo απο Skouliki: Η εμπιστοσύνη δύσκολα κερδίζεται αλλα χάνεται μέσα σε μια στιγμη!
Ευχαριστώ θερμά την καλή μου φίλη Αννα για την τιμή που μου κάνει επιτρέποντας μου να δημοσιεύω εδώ μερικά από τα έργα της...



ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΠΟΙΗΤΡΙΑ- ΠΕΖΟΓΡΑΦΟΣ- ΧΡΟΝΙΚΟΓΡΑΦΟΣ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΑΞΕΧΑΣΤΟΥ SER ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!