Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Θεσσαλονίκη μάνα μου ( ή)Της κυρα Όλγας το παιδί : Αντύπας

Από τα πρώτα τραγούδια του Αντύπα που δυστυχώς δεν κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.
Έτσι ανέβασα τους στίχους όπως τους άκουσα από διαφορες εκτελέσεις. Μην παραξενευτείς που κάποιες στροφές αλλάζουν από εκτέλεση σε εκτέλεση λοιπον...
Το τραγούδι αυτό ειναι μια αυτοβιογραφια του τραγουδιστή....

Μια εκτέλεση...


Στίχοι-μουσική εκτέλεση : Αντύπας

Της κυρα Όλγας το παιδί
ξεκίνησε μια Κυριακή
από την Θεσσαλονικη
στον άι Δημήτρη προσευχή
και με της μάνας την ευχή
το μόνο χαρτζιλίκι
μεγάλος στα δεκαοχτώ
το τραίνο πήρε των οχτώ
την νύχτα κάνει μέρα
μια θέση δίχως αριθμό
και στις Αθήνας τον σταθμό
ξημέρωσε Δευτέρα

Μάνα μου
Θεσσαλονικη μάνα μου

Θα ρθω να χορέψω
μες τις γειτονίες σου
και να τραγουδήσω
στις ακρογιαλιές σου
μες την αγκαλιά σου τα παλιά να θυμηθώ
μανούλα μου
Θα ρθω για να βρω
την πρώτη μου αγάπη
που στα δυσκολία μου σκούπισε το δάκρυ
στην Αριστοτέλους ένα βράδυ βροχερό.( σε πολλές εκτελέσεις αυτός ο στίχος)

Μάνα μου
Θεσσαλονικη μάνα μου

Άραγε ακόμα με ζητάς με θέλεις
η σε όλους λες ότι πια δεν με ξέρεις
η σε όλους λες ότι δεν με αγάπησες ποτέ (και σε άλλες εκτελέσεις αυτός ο στίχος)
μανούλα μου

Μάνα μου 
Θεσσαλονικη μάνα μου

Της κυρα Όλγας το παιδί
ξεκίνησε μια κυριακη
τον κόσμο να γνωρίσει
σφίγγει το χέρι του γροθιά
με μια υπόσχεση βαθιά
κοντά σου να γυρίσει....

Αγάπη μου μοναδική
ατέλειωτη διαχρονική
ανάσα μου ζωή μου
ήρθα και πάλι να στο πω
όσο θα ζω θα σε αγαπώ
με όλη την ψυχή μου

Μάνα μου
 Θεσσαλονικη μάνα μου

Θα ρθω να χορέψω
μες τις γειτονίες σου
και να τραγουδήσω
στις ακρογιαλιές σου
μες την αγκαλιά σου τα παλιά να θυμηθώ
μανούλα μου
Θα ρθω για να βρω
την πρώτη μου αγάπη
που στα δυσκολία μου σκούπισε το δάκρυ
στην Αριστοτέλους ένα βράδυ βροχερό.( σε πολλές εκτελέσεις αυτός ο στίχος)

Μάνα μου
Θεσσαλονικη μάνα μου

Άραγε ακόμα με ζητάς με θέλεις
η σε όλους λες ότι πια δεν με ξέρεις
η σε όλους λες ότι δεν με αγάπησες ποτέ (και σε άλλες εκτελέσεις αυτός ο στίχος)
μανούλα μου

Μάνα μου
Θεσσαλονικη μάνα μου

 
η άλλη εκτέλεση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!