Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΣΟΥ Δημήτρης Μητροπάνος



Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Μουσική: Γιάννης Σπανός
 Δημήτρης Μητροπάνος

Μίλησέ μου για ταξίδια
που θα ήθελες να πας
λιώσε χιλια δυο μολύβια
για να πεις πως μ’ αγαπάς

Πες μου το παράπονό σου
για να δεις πως σ’ αγαπώ
πες μου για τον άνθρωπό σου
και θα δεις πως είμαι εγώ

Πες μου το παράπονό σου
για να δεις πως σ’ αγαπώ
πες μου για τον άνθρωπό σου
και θα δεις πως είμαι εγώ

Μίλησέ μου για φεγγάρια
κι ότι ωραίο βάζει ο νους
άλλαξε η ζωή μας βάρδια
σε καινούριους ουρανούς

Πες μου το παράπονό σου
για να δεις πως σ’ αγαπώ
πες μου για τον άνθρωπό σου
και θα δεις πως είμαι εγώ

Πες μου το παράπονό σου
για να δεις πως σ’ αγαπώ
πες μου για τον άνθρωπό σου
και θα δεις πως είμαι εγώ

Πες μου το παράπονό σου
για να δεις πως σ’ αγαπώ
πες μου για τον άνθρωπό σου
και θα δεις πως είμαι εγώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!