Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Θα γίνω καναλάρχης!

 

Να αγοράσω θέλησα
κι εγώ ένα κανάλι
τα χρήματα μου λείπουν
σκέφτηκα μια πλεκτάνη:

Δάνειο να πάρω από τράπεζα
μα ενέχυρο τι να βάλω;
εκεί οι φίλοι με βάλαν
κομπίνα να τους κάνω....

ένα βουνό του Όμηρου
που έχασε ο Οδησσεας
του τρωικού του πολέμου
δικό μου να το κάνω!

Ποια τράπεζα θα μου αρνηθεί
σε με απόγονο ηρώων
ένα κανάλι να μου χαριστεί
από αυτό το βουνό των ζώων!

Να κλείσουν όλα τα αντίπαλα
κανάλια που με βρίζουν
και τις κομπίνες μου  άλαλος
να  με κοιτά όλος ο τύπος!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!