Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Είμαι αυτός


Είμαι αυτός

Είμαι αυτός που δεν μπορεί
άλλο να προσαρμοστεί
στα δεδομένα τα δικά σου
μακρυά από τα όνειρα του

Είμαι αυτός που δεν κοιτάς
ούτε ποτέ σου τον ρωτάς
γιατί ενώ έχει φωνή
από εσένα δεν έχει ακουστεί

Είμαι αυτός που δεν μπορεί
αυτά που νιώθει να σου πει
γιατί τον πλάκωσε η ντροπή
που σε αγάπησε τόσο πολύ!

Είμαι αυτός που όλοι προσπερνάτε
όταν στον δρόμο συναντάτε
σαν το τίποτα δίπλα του περνάτε
ποτέ τι έχει δεν ρωτάτε...

Είμαι αυτός με κάτω το κεφάλι
που μέσα του αιμορραγεί και πάλι
που κομμάτια τον έχεις κάνει
μην τον σκοτώνεις άλλο, φτάνει!

Είμαι σαν τον ψυχοπαθή
που ψάχνει αφορμή
μαζί του για να αρπαχτεί
και να υψώσει την φωνή
μα μόνο μια λέξη σου αρκεί
τον στέλνει στο Δαφνί

Είμαι εκείνος που τα βράδια
δεν φοβάται στα σκοτάδια
και στην καρδιά σου την άδεια
κάνει μόνος του τώρα βάρδια...

Skouliki

4 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!