Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

Πως παγώσαν οι καρδιές


Πως παγώσαν οι καρδιές

Πως παγώσανε οι ώρες
πως  μαγκώσαν  οι καρδιές
πως στέρεψαν οι φορές
που ζητούσαμε αγκαλιές

Κι αν πίστεψα για λίγο
απ τη μοναξιά πως θα ξεφύγω
με την παγωνιά σου αυτή
με την μοναξιά έχω σκεπαστεί

Πως παγώνουν οι καρδιές
πόσο εύκολα , μου λες;
πως ξεχνιούνται υποσχέσεις
και σε κάνουνε να κλαις;

Γύρνα πάλι μοναξιά μου
να καλύψεις τα κενά μου
που άφησε μια αγάπη απατηλή
γιατί  την άφησες εσύ να μπει;
Skouliki

4 σχόλια:

  1. Καμμιά φορά χρειάζεται περισσότερο η μοναξιά....να εκτιμήσουμε τον εαυτό μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΟΜΙΖΩ ΠΩς ΤΟΝ ΠΑΡΑΕΚΤΙΜΙΟΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΟΝΑΞΙΑ ΟΜΩΣ... καληνυχτα

      Διαγραφή
  2. Παρ ολο που οι ψυχολογοι λενε πως πρεπει να μενουμε μονοι να αφιερωνουμε χρονο για τον ευατο μας εγω το λεω τιμωρια.Ηζωη ειναι εκει εξωκαι η μοναξια ας κανει παρτυ μονη της.Τα φιλια μου και καλο σαββατοκυριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα, εχεις πολυτο δικιο Λιτσα...... Καλο Σαββατοκυριακο και σε σενα!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!