Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Είμαι καλά ευχαριστώ : Αναστασία-Βενιζέλος- Ξένου



ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ

ΜΟΥΣΙΚΗ..ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ : ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

Ειμαι καλά ευχαριστω 

Με ρωτούν τι κάνω ,και τους λεω καλά
 Και ομως στη ψυχη μου γίνονται πολλα 
Με ρωτούν τι κανω λεω ευχαριστω 
Μα φευγω μακριά τους  με βήμα βιαστικό 

Ειμαι καλα ευχαριστω λεω σε εκείνους που ρωτάνε 
Μα φεύγω ομως να μη δουν ,τα δάκρυα μου να κυλανε
 Ειμαι καλα ευχαριστω τους λεω και άχρωμα γελάω
 Τους προσπερνώ για να μη δουν ,πως μεσα μου πονάω 

Ειμαι καλά ευχαριστω ,
τους λεω με χειλη παγωμένα 
Και περπατώ χωρίς σκοπό 
με δυο ματια δακρυσμένα 

Με ρωτούν τι κάνω ,και τους λεω καλά 
Ομως στην ζωη μου γίνονται ,πολλα
 Ονειρα που φεύγουν σαν τα περιστέρια 
Και χαρες που χάνω απ τα δυο μου χερια , 

Με ρωτούν τι κάνω και τους λεω καλά 
Και ομως η καρδια μου εχει συννεφιά
 Μέρες που περνάνε διχως συντροφιά
 Νυχτες παγωμένες διχως αγκαλιά

ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!